Poradna

Kategorie otázek:

Výběr produktu

Kde se vyrábí Patricca produkty?

Veškerý vývoj a testování sortimentu Patricca probíhá ve Zlíně, kde se na něm podílí naši experti, kteří produkty vylaďují. Samotný produkt se poté vyrábí v Číně podle našich jasných specifikací, parametrů a s vybranými otestovanými materiály. Samozřejmostí je výstupní kontrola přímo na místě našim pověřeným pracovníkem. Nemusíte se tak bát nekvalitního zboží. Celá výroba je pod naším přísným dohledem, dovezené zboží vždy kontrolujeme a díky jasné specifikaci při výrobě, při které se řídíme našimi zkušenostmi se servisem konkurenčních výrobků, reklamovanost spotřebičů nedosahuje ani 1 % u všech prodaných produktů Patricca.

Jaké náhradní díly, například ke kávovarům, máte k dispozici a jaká je jejich dostupnost?

Z obvykle poptávaných náhradních dílů držíme vše skladem a průběžně zásoby doplňujeme. Pokud by se přece jen stalo, že byste potřebovali náhradní díl, který momentálně skladem nemáme, jsme schopni jej objednat od našich dodavatelů. O termínu naskladnění takového dílu vás samozřejmě bude informovat naše zákaznické centrum Patricca.

Pokud se mi produkt porouchá, máte vlastní servis? A kde se případně nachází?

Ano, máme vlastní specializovaný servis. Vzhledem k tomu, že se zabýváme v rámci firmy IPRICE RECARE s.r.o. i opravou konkurenčních výrobků, máme na adrese Rybníky IV.326 ve Zlíně vlastní zkušebnu i zkušené servisní pracovníky, kteří se o případný porouchaný produkt postarají. Stejně tak vám rádi poradíme i na dálku, pokud byste nevěděli, jak správně spotřebič nastavit. V tom případě se stačí obrátit na náš kontaktní formulář, nebo nám přímo zavolat, či napsat e-mail.

Máte recenze od zákazníků?

Máme! Recenze si můžete prohlédnout u jednotlivých produktů na Heurece a sami se přesvědčit, že zákazníci jsou se spotřebiči Patricca spokojení. Pokud zvažujete nákup horkovzdušné fritézy, tak se můžete přidat také do naší skupiny na Facebooku s více než 50 tisíci členy, kteří si předávají zkušenosti a navzájem si radí.

Z jakého materiálu jsou produkty vyrobeny?

K veškerým produktům máme prohlášení o shodě, což znamená, že výrobky a jejich součásti splňují přísné normy Evropské unie. Samotné převody kuchyňských robotů jsou tvořeny převážně z kovu, vodivé prvky tvoří kvalitní plast a veškeré plasty, které přichází do styku s potravinami, jsou naprosto bezpečné bez jakýchkoli toxických příměsí a jsou BPA FREE.

Patricca_detaily v akci_kuchyňa-sekač BLACK

Můžeme některé části umývat v myčce?

Veškeré informace ohledně údržby najdete přímo v návodu a dozvíte se v něm, které části můžete dávat do myčky a které ne. Například food processor ke kuchyňským robotům Patricca myčku zvládne, ale i přesto doporučujeme raději ruční mytí, aby voda z myčky nenatekla do míst, kde by mohla smýt mazadlo, které je klíčové pro správné fungování přístroje a eliminaci tření ve vysokých otáčkách. Zde tedy záleží na vašem rozhodnutí. Pokud by se však jednalo například o mlýnek na maso, tak ten určitě do myčky přijít nesmí. Hliníkové části mlýnku podléhají v agresivním prostředí myčky oxidaci a zčernají. Mlecí destičky do mlýnku, takzvané “šajby”, do myčky mohou. Vždy se prosím řiďte pokyny, které najdete v návodu spotřebiče Patricca.

Jaký výkon mají vaše spotřebiče?

Stejně jako další specifikace spotřebičů, i výkon najdete v návodu k jednotlivým produktům. Vždy se snažíme výkon optimalizovat tak, aby zvládl svou práci, ale zároveň jsme eliminovali nepříjemné vibrace. Například kuchyňské roboty Patricca mají výkon takový, že si bez problému poradí i s velmi hutným těstem, ale tlumíme u nich vibrace, aby nedocházelo k nepříjemnému pohybu kuchyňského robota po pracovní ploše kuchyňské linky.

Patricca_detaily v akci_kuchyňa (5)- food procesor BLACK

Můžu využít příslušenství z dvou různých robotů? Například model Patriot a Premiant?

Veškeré části, které se dávají na přední bajonet jsou kompatibilní. Co se týče hnětacích mís a metel, tak ty kompatibilní nejsou, a to kvůli rozdílu výšek dalších komponentů. Pokud byste chtěli nahradit příslušenství kvůli jeho ztrátě, nebo nefunkčnosti či z jiného důvodu, není problém jakýkoliv díl doobjednat.

Na displeji spotřebiče se mi objevila chyba s uvedeným kódem, co znamená a jak ji můžeme sami opravit?

U každého spotřebiče najdete podrobný návod, kde jsou uvedené i jednotlivé kódy chyb a spolu s nimi také postup správného řešení.

Nákup na e-shopu

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 440 788), e-mailem (patricca@patricca.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický e-mail o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.

Je možné si zboží vyzvednout osobně?

Objednávku je možné vyzvednout tentýž den po vytvoření objednávky za předpokladu, že objednané zboží je skladem. Jakmile pro vás bude zboží připravené, zašleme Vám e-mailem zprávu.

Osobní odběr je možný na adrese: Rybníky IV. 326, 76001 Zlín.

V ostatních případech vás budeme informovat.

patricca-sklad

Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?

Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail patricca@patricca.cz s požadavkem na prodloužení objednávky

Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 100 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na patricca@patricca.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 440 788) nebo e-mailem (patricca@patricca.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v 1. kroku košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

slevovy-kod

Jak funguje platba kartou online?

Platba kartou online je druh internetové platby, při které uhradíte cílovou částku pomocí platební karty přes platební bránu přímo na internetu (nejedná se o platbu přes fyzický terminál, jako jste zvyklí ze supermarketu).

Do rozhraní platební brány zadáte údaje, které jsou vyražené přímo na Vaší kartě: 

  • číslo karty
  • datum platnosti
  • jméno majitele karty
  • CVC kód ze zadní strany karty

Pokud platba probíhá v systému 3D Secure (3D zabezpečení - záleží na nastavení vaší karty), zadává se na konci číselný kód, který obdrží SMSkou od své banky.

Platba kartou online je nejrychlejší platební metodou. Dochází k jejímu okamžitému potvrzení ze strany banky, vaše peníze jsou tak okamžitě strženy z účtu a putují pak přes platební bránu až k nám a my můžeme okamžitě připravit zboží k odeslání.

Platba kartou online je bezpečná. 

Pro úspěšnou platbu je nutné správně vyplnit následující údaje:

platba-kartou_1